Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Hvornår modtager jeg min pakke?

Leveringstiden er 1-3 dage efter køb. Hvis du har forudbestilt en vare, vil pakken blive sendt til dig, så snart varen er på lager.

Hvor er min pakke?

Når din ordre bliver afsendt modtager du automatisk en bekræftelse med tracking-nummer. Du kan herefter følge din pakke.


Jeg er kommet til at skrive forkert adresse, hvad gør jeg?

Har du været så uheldig, at du er kommet til at skrive forkert adresse på din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt på tlf.9380 0202 eller info@wetendorf.dk  Hvis varen er afsendt, kan fejlen ikke nå at blive rettet.

Jeg vil gerne sende retur, hvordan gør jeg?

Du skal udfylde returseddel.

Hent returseddel
 

Jeg har stadig ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din pakke en uge efter køb, er det sket et af følgende punkter:

  • Du kan have glemt at afhente pakken på posthuset (I dette tilfælde kommer pakken retur til os) I sådanne tilfælde opkræver vi fragt og ekspeditionsgebyr på min. 80 kr.
  • Du være kommet til at skrive forkert adresse. (I dette tilfælde kommer pakken retur til os) I sådanne tilfælde opkræver vi fragt og ekspeditionsgebyr på min. 80 kr.
  • Eller noget helt tredje. Send os en mail på info@wetendorf.dk eller ring på tlf.9380 0202 for at få problemet løst.

Hvor længe går der inden jeg modtager min returpenge?

Der kan gå op til 7 dage inden du modtager dine penge retur.

Skal jeg selv betale for at sende retur?

Ja, du skal selv betale for at sende din pakke retur.

Har du spørgsmål?

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Leveringstiden er 1-3 dage efter køb. Hvis du har forudbestilt en vare, vil pakken blive sendt til dig, så snart varen er på lager.

Når din ordre bliver afsendt modtager du automatisk en bekræftelse med tracking-nummer. Du kan herefter følge din pakke.

Har du været så uheldig, at du er kommet til at skrive forkert adresse på din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt på tlf.9380 0202 eller info@wetendorf.dk  Hvis varen er afsendt, kan fejlen ikke nå at blive rettet.

Ja, du kan benytte MobilePay når du gennemføre dit køb hos Wetendorf Living. Vi behandler din betaling sikkert og nemt via QuickPay.

Hvis du ikke har modtaget din pakke en uge efter køb, er det sket et af følgende punkter:

  • Du kan have glemt at afhente pakken på posthuset (I dette tilfælde kommer pakken retur til os) I sådanne tilfælde opkræver vi fragt og ekspeditionsgebyr på min. 80 kr.
  • Du være kommet til at skrive forkert adresse. (I dette tilfælde kommer pakken retur til os) I sådanne tilfælde opkræver vi fragt og ekspeditionsgebyr på min. 80 kr.
  • Eller noget helt tredje. Send os en mail på info@wetendorf.dk eller ring på tlf.9380 0202 for at få problemet løst.

Der kan gå op til 7 dage inden du modtager dine penge retur.

Ja, du skal selv betale fragtomkostninger forbundet med returnering af varer.

Ja. For at blive forhandler af vores produkter skal du ansøge om at blive oprettet som B2B kunde. Du finder de nødvendige oplysninger omkring B2B her.

Fandt du ikke svaret?

Hos Wetendorf Living bestræber vi os på at yde den bedste service for dig. Fandt du ikke svar på dit spørgsmål ovenfor?  Så kan du kontakte os via formularen, telefon eller mail. 

Kundeservice

+45 69 17 27 17
info@wetendorf.dk
Showroom åben efter aftale.

B2B

+45 69 17 27 17
B2B@wetendorf.dk

Kontakt os

Indkøbskurv